منتدي احلى بنات katousa -sama-koutta واجدع شباب IHSAS....................
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدي احلى بنات katousa -sama-koutta واجدع شباب IHSAS....................

كلام شعر وكلام نواعم

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

اغنية تامر حسنى مش عارف اعمل اية للاهل غزة الله معهم وينصرهم

كاتب الموضوعرسالة
yamenlovers

yamenlovers

ذكر
المزاج : happy
عارضة طاقة :
اغنية تامر حسنى مش عارف اعمل اية للاهل غزة الله معهم وينصرهم Left_bar_bleue0 / 1000 / 100اغنية تامر حسنى مش عارف اعمل اية للاهل غزة الله معهم وينصرهم Right_bar_bleue

اغنية تامر حسنى مش عارف اعمل اية للاهل غزة الله معهم وينصرهم Empty
مُساهمةموضوع: اغنية تامر حسنى مش عارف اعمل اية للاهل غزة الله معهم وينصرهم   اغنية تامر حسنى مش عارف اعمل اية للاهل غزة الله معهم وينصرهم Icon_minitime1الأربعاء ديسمبر 31, 2008 6:09 pm

معقول قدروا يوقعوا بين العرب كلهم لازم نفوق يا عرب مش عاوزين الشعوب تصدق افكارهم الخبيثة كل دة متخطط لية من زمان واحنا بنصدق ارجوكم يا عرب احنا ملناش غير بعض ترابك يا فلسطين تاج على راسى امشى اتباهى بية بين اهلى وناسى يارب مش عارف اعمل اية يارب قدؤهم على اللى هما فية مش عارف اعمل حاجة نفسى اعمل حاجة شايف اخويا بيتعذب وانا بتفرج علية احنا ملناش غير بعض يا عرب بلاش تفرحوهم فينا محتاجين وقفة عربية لحل القضية باعلى صوت ارجوكم اتحركوا ارجوكم اتحركوا عارفين مش قصدكم بس بردة محدش يسكت واخواتوا بيموتوا مش عارف اعمل حاجة نفسى اعمل حاجة شايف اخويا بيتعذب وانا بتفرج علية يارب ناولهالنا فرحة صبر السنين ونفرح على ارضك يا عراق وترجعى لينا يا فلسطين يارب مش عارف انا اعمل اية يارب قدرهم على اللى هما فية مش عارف اعمل حاجة نفسى اعمل حاجة شايف اخويا بيتعذب وانا بتفرج علية والله لو بقينا ايد واحدة لترجع بلدنا مرة واحدة احنا الاقوى بشهادة الزمان لو مهم اكان سلاحهم هيفضل سلاحنا الايمان
https://ahla-bnat.forumegypt.net//

اغنية تامر حسنى مش عارف اعمل اية للاهل غزة الله معهم وينصرهم
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» كلمات اغنية منوصنيشس"تامر حسنى"
» كلمات اغنية روح قلبى"تامر حسنى"
» اغنية تامر حسنى افتكرلى مترجمة اللى الانجليزية
» اجمل اغنية غناها تامر حسنى......ادخل وشوف كلماتها
» كلمات اغنية يا تاعبنى"تامر حسنى"